Thursday, January 22, 2009

Me and My best friend

I went to my second photography class yesterday (21/01/2009). Guess what? My "best friend" was there! *AHAHAH* My best friends has a SLR but she don't know how to open her lens. so much for "ni beg untuk camera". Tu la bila berlagak pandai, jadi macam tu la. i mean seriously im not being a jerk here, but hey she's the one who started it. Kita datang untuk belajar sama-sama. bukan untuk berlagak. Susah betul dengan orang berlagak pandai ni. Yer lah, dia seorang jer yang mahir/pakar/berilmu ambik gambar. kita ni tak pandai, miskin sebab tu ambik kelas photography. Sheesh! Dah la tak tahu apa-apa, bila berlagak pandai sangat lepas tu siapa yang malu bila salah, diri sendiri. Please lah, kita nak belajar, bukan nak tunjuk siapa hebat. Seriously I'm still new in this and I want to learn so that i can gain my knowledge in photography. BUKAN NAK SHOW OFF PANDAI GUNA CAMERA OR AMIK GAMBAR. PLEASE LAH. WAKE UP! Whatever lah, like i said in my previous entry, maybe she'll become one of my good friends in the future :)

No comments: