Tuesday, October 13, 2009

jangan cepat melatah, bukan besar kepala, tapi nak pancing reaksi.

in my shoes, just to see
what it's like, to be me
i'll be you, let's trade shoes
just to see what it'd be like to
feel your pain, you feel mine
go inside each other's minds
just to see what we find
looking shit through each other's eyes

I just hide behind the tears of a clown.


aku patutnya bergembira. tapi aku rasa sebaliknya. what ever i do, i can never be good enough for myself. bodoh! tak perlu la aku nak nangis sekarang. buang masa naimah! takde orang kesah! Kelakar bila orang cepat melatah, dan secara tidak sengaja jawapan jujur diterima. Funny. (melatah di sini, bukan dicucuk atau dikejutkan) ahh. dengan reaksi tu, aku dah dapat tau aku ni memang tak cukup bagus untuk apa-apa. i can never be good enough. im a big disappointment to myself, my family and my friends. kadang-kadang aku tanya pada Tuhan kenapa aku jadi begini. aku tak tuduh sesiapa, sebab aku tau, semua benda yang jadi pada diri aku ni, semua dah tertulis and i know things happen for a reason. tapi kenapa aku rasa sangat shitty. i need someone to pull me out from this freaking shit! semua orang selalu pandang rendah kat aku, sebab tu susah untuk aku cakap "i believe in myself" memang susah. dari dulu, sampai sekarang. trust me, aku pun tak tau macam mana aku boleh sampai kat mana aku sekarang. kalau orang tak jujur percaya pada aku, macam mana la aku nak percaya diri sendiri. argh! malasnya nak layan perasaan ni. happiness please come back!!!! i should be happy, i don't want to cry anymore.

before i was sad and depressed, pouty always. there was a smile on my face, even though it might be fake. could've ended my life but i stayed strong, and prayed for a better day. i just wish joy and happiness would never stray, so that sorrow would go away.

byebye sorrowness, hello happiness!

No comments: