Saturday, April 18, 2009

IM FREE!!!

YAHOO!! I'm finally free!!!! MERDEKA! damn it! no one to celebrate with. takde orang dah time tu. jerit dalam hati jer bila jam tepat pukul 5 tadi.

Gembira, tapi tak tahan sebak di dada. Rasa macam ada kekosongan nanti.

One down, 5 more to go.

malas nak update.

penat. tapi mata tak nak tutup. damn you mata!

pergi melahap grill chicken kat Castle tadi. sebab tak tau nak pergi makan kat mana. *burrrp*

lapar lah. tengah hari makan roti kaya pandan sweetie jer.

tadi lah. bukan sekarang :)

jeles tengok mak ayah datang ambil anak-anak kat hostel tadi.

bila mak ayah nak buat macam tu?

depa malaih nak mai amek sebab tu la depa bagi cheq kereta, mangkuk.

dah mengarut ni sebenarnya.

nak tido.

zzzzz. bukan depan laptop la.

aish!

2 comments:

ladyhaneem said...

jauh di sudut hati,saya juga rasa 'kekosongan' itu...cuma saya tidak mahu wujudnya titik hujan di tubir mata saya....oleh itu saya berpura pura saya kuat...sebenarnya saya tidak...~~~

E.L.M.O said...

awhh you know how i feel :(