Wednesday, December 2, 2009

i won't see you tonight part II

cry alone. i've gone away.
no more nights, no more pain.
i've gone alone, took all my strength,
i've made the change.
i won't see you tonight.
sorrow, sank deep inside my blood.
its building up inside of me
a place so dark so cold, i had to set me free.
don't mourn for me.
so far away, im gone.
please don't follow me tonight,
and while im gone,
everything will be alright.

--------

di mana aku nak mengadu nasib aku?
ish!
orang lain pun ada banyak masalah,
tak kan aku nak tambah masalah aku kat diorang.
gila!
nyesal. menyesal bagi tahu.
bodoh!
lain kali tak perlu bagitahu apa-apa.
kan dah pandai pura-pura gembira
:D
nak nangis pun tak boleh,
nangis sekarang! sekarang! sekarang!
cuba esok jer lah.
sedihnya!
siapa nak back up aku?
kau boleh la, ada back up.
aku ada?
tak ada kan.
kat mana nak order 'tempat mengadu' large satu?
atau
orang ke yang boleh back up aku,
boleh?
aku sumpah, aku tak nak bagitau apa-apa dah lepas ni.
menyusahkan, kan?
aku sendiri yang cari masalah.
bodoh!
ish!
biar lah aku dengan diri aku lepas ni.
kalau tak kesah,
tak perlu lah nak ambik tahu pasal aku.
okay?


No comments: